Thursday, January 21, 2010

Januari 2010: Jauhari Hatiku

Sumber: Laman Web Kaki Novel


Penulis: Imias Farhani
Penerbit: Kaki Novel

Sinopsis:

Nur Farisa Othman... gadis yang hidup di pinggir kota. Berwajah cantik menawan, serta penuh dengan sopan santun membuatkan ramai lelaki ingin mendampinginya. Namun ditolak dengan alasan ingin menumpukan perhatian pada pelajaran.

Ketika Farisa bekerja di syarikat terkemuka negara, dia bertemu dengan Daniel McCormick (duda beranak satu), anak kepada Micheal McCormick iaitu pegerusi syarikat berkenaan. Hubungan staf dan bos yang terjalin di antara mereka membibitkan rasa cinta di hati Daniel. Namun, perasaan itu dikekang demi sikap profesional.

Di dalam kekalutan membesarkan Samantha, Daniel menyerahkan tanggungjawab menjaga anaknya kepada Farisa. Anak kecil yang comel itu telah menjadi penyambung kasih di antara mereka berdua. Bibit cinta terus mekar dalam diam.

Kemunculan semula Angela yang menuntut hak penjagaaan terhadap Samantha telah membuatkan hidup Daniel kucar-kacir sekali gus.

Pelbagai onak harus ditempuhi oleh Daniel dan Farisa untuk terus berada di samping orang tersayang. Namun... berjayakah Farisa bertarung nyawa dengan kesakitannya itu untuk bersama dengan jauhari di hatinya?

1 comments:

Imias Farhani said...

Salam, saya penulis novel ni..harap dapat komen yg bermanfaat utk saya pertingkatkan mutu tulisan...btw, kalau anda berminat utk membaca Bab 1 - Bab 5 Jauhari Hatiku, sila layari http://imias-farhani.blogspot.com/...\(^_^)/

Post a Comment

 
Copyright © 2010 Read & Review | Design : Noyod.Com